Cestování v září s Vaškem Šatavou některých našich členů

22.09.2014 14:49

Měsíc září 2014 byl pro nás některé ještě měsícem cestování. Míra se vydal hned z kraje měsíce s Vaškem Šatavou na jih Evropy, na Korsiku/F, což je naše taková již tradiční destinace. Byli na novém místě v kempu nad Bonifaciem po celou dobu pobytu a jezdili paprskovitě na všechny strany. Hudebního kolegu měl Míra v Jarovi Dorčíkovi, který ale basovku tentokrát netáhl. Akce se jim vydařila hlásili. Já nejel, protože nějak musím shánět si nyní práci a tak.

Pro změnu ale jsem jel já, a původně měla i Iveta, na víkend 19.-21.9. do Spreewaldu/D. A to je také naše oblíbené místo. Byli jsme v kempu u zámku v Lübenau. Hned v sobotu jsme vlítli na kajaky a upádlovali 20 km po ramenech řeky a druhý den jsme si zajeli do Burgu k Bismarkovu památníku na kolech a zpátky, což bylo na dopoledne díky rovině 40 km. Z muzikantů jsem tam byl ale sám, přesto jsem hrál (jak jinak) a výjezd se celkově krásně zdařil. Hrochovic rodina ale byla zastoupena Vaškovým tátou.

Do třetice ještě v září bude tento nadcházející víkend vinobraní na Pálavě, resp. Valticko-Lednický komplex. Jede se do kempu u Novomlýnské přehrady a do sklepa v Zaječí (a na to jsou i vtipy). Kromě Míry bude i Dušan (Zajíček), který se jede po roce zase ukázat domorodcům. Snad se poznají a bude to vřelé shledání. Jarda